Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Otwarcie zakładów UMS Skeldar

Przemysł zbrojeniowy, 24 marca 2016

Wczoraj w Szwecji otwarto zakłady UMS Skeldar. To spółka szwajcarskiego UMS Aero i Saaba.

Największy bsl w ofercie UMS Skeldar to samolot F-720 / Rysunek: UMS Skeldar

W szwedzkim Linköping otwarto wczoraj zakłady UMS Skeldar. Spółka, w której 53% udziałów ma szwajcarskie przedsiębiorstw UMS Aero, a pozostałe 47% Saab, zajmować się będzie produkcją bezzałogowych statków latających. Główna siedziba spółki mieści się w Bazylei.

W ofercie przedsiębiorstwa są 2 samoloty: F-330, o maksymalnej masie startowej 23,6 kg i F-720, którego masa startowa to 250 kg, a  także 2 śmigłowce. Jednym z nich jest znany już wcześniej jako produkt Saaba Skeldar V-200, o masie startowej 235 kg, a drugim – R-350, którego maksymalna masa startowa to 150 kg.

Wszystkie bezzałogowce dostępne będą z różnorodnym wyposażeniem: głowicami optoelektronicznymi, urządzeniami łączności, wywiadu telekomunikacyjnego i elektronicznego oraz radiolokatorami. F-330 i R-350 reklamowane są jako niepodlegające ograniczeniom Ustawy o międzynarodowym handlu bronią (ITAR).

UMS Skeldar zdobyła już pierwsze zamówienia od rządów Arabii Saudyjskiej, Indonezji, Singapuru i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Natomiast V-200 wspierał marynarkę wojenną Hiszpanii w misjach antypirackich (Meteoro idzie w kierunku Rogu Afryki, 2013-07-17).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.