Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Automatyczna odprawa w Dubaju

Lotnictwo cywilne, 02 października 2020

Linie Emirates wprowadziły automaty do samodzielnej odprawy pasażerów i ich bagażu. Wszystko po to, by ułatwić korzystanie z Terminalu 3 w Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju. Usługa jest teraz dostępna dla klientów podróżujących do wszystkich miejsc docelowych z wyjątkiem USA, Kanady, ChRL, Indii i Hongkongu, ze względu na dodatkowe wymagania dla pasażerów udających się do tych miejsc docelowych.

W kioskach do samodzielnej odprawy w Terminalu 3 w Dubaju pasażerowie mogą dokonać odprawy, otrzymać kartę pokładową, wybrać miejsce na pokładzie samolotu i zdać bagaż / Zdjęcie: Emirates

16 nowych samoobsługowych automatów do odprawy bagażu i 8 samoobsługowych kiosków to uzupełnienie stanowisk obsadzonych przez agentów odprawy Emirates. Dzięki takiemu rozwiązaniu będzie możliwe skrócenie czasu oczekiwania pasażerów w okresach wzmożonego ruchu i poprawi to jednocześnie jakość obsługi klientów w Dubaju. W najbliższych miesiącach planowane jest dodanie kolejnych maszyn samoobsługowych.

W kioskach pasażerowie mogą dokonać odprawy, otrzymać kartę pokładową, wybrać miejsce na pokładzie samolotu oraz zdać bagaż. Cały czas w pobliżu dostępni są pracownicy Emirates, którzy w razie potrzeby udzielą potrzebnej pomocy. Punkty są w pełni samoobsługowe, dzięki czemu podróżni mogą szybko przejść przez lotnisko i dotrzeć bezpośrednio do punktu imigracyjnego. Automaty są regularnie czyszczone i dezynfekowane, klienci mogą skorzystać ze środków do dezynfekcji rąk.

Nowa oferta jest częścią ciągłych inwestycji Emirates w produkty i usługi. Celem linii jest zapewnienie komfortowej podróży zarówno na lądzie, jak i na pokładzie samolotu. Rozwiązanie zostało opracowane we współpracy z Dubai Aviation Engineering Projects i Dubai Airports. Kioski do samodzielnej odprawy będą stale aktualizowane, aby w przyszłości oferować nowe funkcje, w tym obsługę bezdotykową, a także umożliwianie podróżnym samodzielnego dokonywania ponownych rezerwacji (Porozumienie Emirates i IHC, 2020-09-24, Emirates zwracają koszty podróży, 2020-07-03).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.