Pierwsze transportery opancerzone Boxer MIV przeznaczone dla British Army zostały skierowane na testy weryfikacyjne i ocenę użytkownika. Mają one miejsce na brytyjskim poligonie Millbrook Proving Ground i pozwolą przeprowadzić kwalifikację projektu zgodnie z wymaganiami programu Mechanised Infantry Vehicle.
Na próby skierowane zostały 2 Boxery w odmianie wozów dowodzenia. Na poligonie będą sprawdzane ich systemy C4I, środki przeciwdziałania elektronicznego, interfejsy człowiek-maszyna, kompatybilność elektromagnetyczna i prowadzone będą próby klimatyczne. Próby odbywają się przy wsparciu przedsiębiorstw ARTEC i KNDS.
Obecnie pierwsze seryjne Boxery dla British Army są już na ostatnich etapach produkcji. To pojazdy dowodzenia, które po wyprodukowaniu z niemieckich zakładach w Kassel zostaną przetransportowane do W. Brytanii. Z czasem produkcja transporterów zostanie przeniesiona na Wyspy Brytyjskie i ma się odbywać w zakładach RBSL w Telford. W tym celu zainwestowano w nie niedawno kolejnych 40 mln GBP (RBSL rozpoczęło produkcję Boxerów, 2023-03-30).
Program MIV pozwoli przezbroić część brygad British Army w nowy sprzęt. W 2019 Londyn zamówił 523 transportery w kwietniu 2022 rozszerzając kontrakt o kolejnych 100 wozów. Zamówienie obejmuje 4 odmiany pojazdów: transportery opancerzone, transportery specjalistyczne, wozy dowodzenia i kierowania oraz wozy ewakuacji medycznej.
Według informacji uzyskanych przez Janes podczas konferencji International Armoured Vehicles w planach są też kolejne odmiany specjalistyczne: wozy ewakuacji technicznej, moździerze samobieżne i mosty towarzyszące. Mają one osiągnąć wstępną zdolność operacyjną do końca tej dekady. W dalszej kolejności rozważa się też transportery jako nosicieli stacji radiolokacyjnych, niszczyciele czołgów, wozy do zwalczania bsl i opcjonalnie armatohaubice samobieżne (jak niemiecka RCH 155).