Amerykański Boeing opracowuje system REVOLVER umożliwiający samolotom transportowym C-17 wystrzeliwanie do 12 manewrujących pocisków hipersonicznych X-51A Waverider. Składa się on z dwóch sekwencyjnie zainstalowanych bębnów z elektromagnetycznymi mechanizmami katapultowymi. Mają one umożliwić wystrzeliwanie pocisków w krótkich odstępach czasu.
X-51A Waverider to eksperymentalny pocisk hipersoniczny zaprojektowany przez Boeinga kilkanaście lat temu. Miał rozwijać prędkość bliską Ma5. Większość jego testów zakończyła się niepowodzeniem (Nieudany test X-51A, 2012-08-16). Względnie udany był jeden z czterech z nich (Udany test X-51, 2013-05-04).
Program rozwoju i testów X-51A zakończył się w 2013. Nie jest więc jasne, na jakich zasadach Boeing projektuje nowe wyrzutnie dla nieistniejących pocisków. Być może program ma być pretekstem do wsparcia finansowego przeżywającego poważne problemy koncernu.