T-7A Red Hawk (Postępy T-7A, 2024-04-30), planowany jako przyszły samolot szkoleniowy US Air Force, przeszedł kolejną rundę testów klimatycznych w McKinley Climatic Lab w Eglin AFB na Florydzie w okresie od 29 maja do 17 czerwca 2025. Przeprowadzone przez 96th Test Wing ekstremalne testy pogodowe z temperaturami od -25 do 45oC i wiatrem o prędkości ponad 300 km/h miały na celu sprawdzenie stabilności nowego samolotu w różnych warunkach środowiskowych. Testy zimna, ciepła i wiatru prowadzono w komorze testowej o powierzchni 5 tys. m2.
Do testów wykorzystano samolot nr ser. 21-7004 – czwarty wyprodukowany w ramach EMD (Engineering Manufacturing Development). USAF we wrześniu 2018 przyznały Boeingowi kontrakt na 350 operacyjnych samolotów T-7A, podzielonych na 10 partii o stałej cenie. Obecnie odbywają się loty pięcioma samolotami testowymi, z których ostatni został dostarczony w grudniu 2024. Program dostaw jest opóźniony (Jeszcze 1,7 mld USD strat Boeing Defense and Space, 2025-01-25) ze względu na problemy z oprogramowaniem i systemami bezpieczeństwa, w tym fotelami katapultowymi.