Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Więcej Airbusów

Lotnictwo cywilne, 04 lutego 2011

Tom Williams wiceprezes Airbusa zapowiedział wczoraj zwiększenie miesięcznej produkcji samolotów rodziny A330 z obecnych 8 do 10 miesięcznie w 2. kwartale 2013.

A330 - bezpośredni konkurent Boeingów 767 i nieco większego 777 - cieszy się rosnącą popularnością. Jego produkcja zwiększa się stale od 1993 (za wyjątkiem kryzysowego 2003.), dochodząc w ubiegłym roku do 87 egz. Amerykański konkurent przekazał wtedy odbiorcom 86 samolotów obu typów, po raz pierwszy w historii osiągając gorszy wynik w tym segmencie produkcji / Zdjęcie: Airbus

To kolejna decyzja, zmierzająca do podniesienia miesięcznej produkcji europejskiego koncernu (zobacz np.: Zwiększenie produkcji A320). Świadczy ona o poprawie sytuacji lotnictwa pasażerskiego. Podobne działania podjął również Boeing.

Obecnie zakłady Airbusa opuszcza 8 samolotów rodziny A330 na miesiąc. Według zapewnień Toma Williamsa, liczba ta zwiększy się o jeden, od pierwszych miesięcy przyszłego roku i osiągnie 10 egz. w drugim kwartale 2013.

Członek zarządu spółki zwrócił również uwagę na dostawy pochodnych samolotu pasażerskiego: tankowcach MRTT których 5 egz. powinno zostać dostarczonych w bieżącym roku (zobacz także: Opóźnienie australijskich tankowców) oraz samolotach cargo. Airbus dostarczył w 2010 trzy nowe maszyny tego typu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.