Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Czwarty Skjold dla Norwegii

Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, 30 marca 2012

Francuska stocznia DCNS, część konsorcjum, produkującego korwety typu Skjold, poinformowała o przekazaniu norweskiej marynarce wojennej kolejnego okrętu serii Glimt (P964).

Bliźniaczy Storm w czasie testów działa Otobreda 76/62 Super Rapid

Glimt jest czwartym już seryjnym okrętem, z 5 zamówionych. Pierwsza jednostka typu, Skjold, służy do celów eksperymentalnych.

Okręty budowane są przez konsorcjum, złożone ze stoczni Umoe Mandal - która jest bezpośrednim producentem - Kongsberg Defence & Aerospace, odpowiedzialnej za część systemów elektronicznych i uzbrojenie główne - pociski rakietowe NSM - oraz francuskiej DCNS, występującej jako poddostawca i integrator uzbrojenia.

Nadbudówka Glimta. Okręty tego typu, dzięki silnikom o dużej mocy oraz konstrukcji kadłuba, łączącej w sobie poduszkowiec i katamaran, są najszybszymi, uzbrojonymi okrętami świata, osiągając prędkość 60 w., czyli ponad 110 km/h / Zdjęcia: DCNS

Wczorajsze przejęcie okrętu jest kontynuacją procesu przyjmowania Skjoldów do służby. Pierwsza z seryjnych jednostek, Storm (P961), została odebrana przez norweską marynarkę wojenną 9 września 2010. Druga, Skudd (P962), 28 października 2010, a Steil (P963) - 30 czerwca 2011 (Trzeci Skjold wszedł do linii).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.