Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zamówienie na 50 C919

Lotnictwo cywilne, 20 września 2012

Specjalizujący się w świadczeniu usług leasingowych CCB Financial Leasing złożył zamówienie na 50 pasażerskich C919. Jest to już trzeci kontrakt na dostawy tych samolotów w 2012.

Jin Zhuanglong prezes Commercial Aircraft Corp of China (z prawej) i Wang Hongzhang (z lewej) prezes China Construction Bank Corporation (CCB), jednego z udziałowców CCB Financial Leasing, po podpisaniu umowy zakupu 50 C919 / Zdjęcie: COMAC

Umowa została podpisana wczoraj w Pekinie. Strony nie podały wartości porozumienia, ani terminu realizacji dostaw. CCB Financial Leasing jest trzecim w tym roku, a łącznie 13 przedsiębiorstwem, które zdecydowało się na zakup samolotów produkowanych przez Commercial Aircraft Corp of China (COMAC). W czerwcu, 45 maszyn zostało zamówionych przez ABC Financial Leasing, podmiot należący do Agricultural Bank of China Ltd. Z kolei w lutym zamówienie na 20 C919 złożyło BOC Aviation.

W 2010 COMAC poinformowało o otrzymaniu rekordowego zamówienia na 100 C919 ze strony trzech głównych chińskich linii lotniczych: Air China, China Southern i China Eastern (Ogromne zamówienie na C919, 2010-11-16). Nie wiadomo jednak, czy przewoźnicy zdecydują się na bezpośredni zakup wszystkich maszyn, czy też skłonią się do wypożyczenia części z nich od firm leasingowych.

C919 konstruowany jest z myślą o konkurowaniu z najbardziej popularnymi maszynami pasażerskimi świata - A320 i B737. Z tego względu producent najprawdopodobniej zdecydował się na zapożyczenie od konkurencyjnych modeli części rozwiązań technicznych. Samolot w dużej części składa się z komponentów importowanych z zagranicy, w tym z USA (Nos C919 dostarczony, 2009-12-31; Silniki CFM dla chińskiego C919, 2009-12-21).

Pierwszy oblot maszyny zaplanowany jest na 2014, a rozpoczęcie dostaw w 2 lata później.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.