Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

BOC Aviation kupiła 50 Airbusów

Lotnictwo cywilne, 15 stycznia 2013

Chińska spółka leasingowa BOC Aviation złożyła zamówienie na 50 samolotów pasażerskich rodziny A320, w tym 25 w wersji neo.

BOC Aviation zamówiła dotąd 187 samolotów Airbusa, z których odebrała już 131. Niemal wszystkie reprezentują rodzinę A320, a jedynie 6 z nich to większe A330. Powyżej artystyczna wizja A321neo w barwach tego przedsiębiorstwa / Rysunek: Airbus

Zamówienie zostało ogłoszone dzisiaj. Do zawarcia umowy doszło jednak pod koniec 2012. Strony nie podały wartości umowy. Szacuje się, że nie przekracza ona 5,5 mld USD. Dostawy maszyn powinny rozpocząć się w połowie 2014 i trwać do 2019. Szczegóły dotyczące jednostek napędowych mają zostać ogłoszone w najbliższym czasie.

Po ich wprowadzeniu do służby maszyny zwiększą flotę BOC Aviation, która obecnie składa się ze 179 samolotów, w tym pasażerskich Airbusów rodziny A320 i A330, Boeingów 737 NG i 777, Embraerów E190 oraz cargo: A330 i B747. Przedsiębiorstwo oczekuje dostaw kilkudziesięciu innych zamówionych samolotów, w tym zakontraktowanych w lutym 2012 pasażerskich C919 produkowanych przez chińską COMAC (Zamówienie na 50 C919, 2012-09-20).

BOC Aviation była pierwotnie singapurską spółką. W 2006 została w całości przejęta przez Bank of China (stąd obecna nazwa przedsiębiorstwa). Mimo zmiany właściciela, główne biura spółki nadal mieszczą się w Singapurze.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.