W czasie kanadyjskich tragów zbrojeniowych CANSEC 2013, amerykańska Navistar Defense zaprezentowała wóz zabezpieczenia technicznego MaxxPro MRV.
MaxxPro MRV został opracowany m.in. z myślą o ewakuacji z pola walki uszkodzonych pojazdów klasy MRAP (kategorii: I i II) oraz kołowych transporterów opancerzonych Stryker. Jego konstrukcja chroni załogę przed ostrzałem z broni mało- i średniokalibrowej oraz eksplozją min i improwizowanych ładunków wybuchowych. W razie potrzeby, MaxxPro MRV może zostać dodatkowo dopancerzony (Modernizacja MaxxPro, 2012-01-26, RPGNet na Maxx Pro, 2011-03-29, MaxxPro DASH dla PKW-A, 2010-07-04, Modernizacja MaxxPro Dash, 2010-03-16).
Prezentowana przez Navistar konstrukcja znalazła już zastosowanie w siłach zbrojnych USA. Ich poszczególne rodzaje użytkują obecnie ponad 390 pojazdów MaxxPro MRV, których zdolności sprawdzono w warunkach bojowych w m.in. w ramach misji ISAF w Afganistanie (Zamówienie dla Navistar, 2010-11-23).
Wóz jest w stanie operować zarówno na twardym podłożu, jak i w terenie. Ma wiele elementów konstrukcji, w tym m.in. podwozia, zapożyczone z samochodów ciężarowych rodziny Navistar MV-7000.