Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prezentacja Boeinga 787-9

Lotnictwo cywilne, 26 sierpnia 2013

Boeing zaprezentował pierwszego 787-9. Oblot samolotu ma nastąpić przed jesienią.

Pierwszy 787-9, w barwach producenta, na płycie postojowej lotniska w Everett / Zdjęcie: Boeing

Najnowszy samolot komunikacyjny amerykańskiego koncernu został publicznie zaprezentowany w piątek. Wydarzenie miało miejsce w zakładach Boeinga w Everett. Montaż samolotu rozpoczęto niemal 3 miesiące temu (Rozpoczęto montaż pierwszego Boeinga 787-9, 2013-06-03).

Boeing 787-9 ma przewozić 280 pasażerów w konfiguracji trzyklasowej, czyli o 40 więcej w porównaniu z modelem 787-8 i dysponować zasięgiem o 555 km większym. Według założeń konstruktorów ma byto rewolucyjny samolot komunikacyjny, zużywający o 20% paliwa mniej w porównaniu z konkurencją.

Jak mówi oficjalny komunikat, oblot pierwszego Boeinga 787-9 ma odbyć się latem br. Obecnie w wytwórni w Everett trwa montaż końcowy dwóch kolejnych egzemplarzy.

Odbiorcą pierwszych samolotów seryjnych, w połowie przyszłego roku, będą linie Air New Zealand (Air New Zealand ujawnia plany względem Dreamlinerów, 2013-06-25). Ogółem producent zebrał zamówienia na 367 Boeingów 787-9 (Air Canada wybiera Dreamlinery 787-9, 2013-08-08).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.