Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Drugi Boeing 787-9 oblatany

Lotnictwo cywilne, 08 listopada 2013

Wczoraj oblatano drugiego przedseryjnego Boeinga 787-9.

Boeing 787-9 (ZB002) startuje do pierwszego lotu / Zdjęcie: Boeing

Drugi Boeing 787-9 Dreamliner, oznaczony jako ZB002 wykonał pierwszy lot wczoraj. Wystartował do niego z lotniska Paine Field w Everett w stanie Waszyngton. o godz. 8:06 czasu miejscowego, a wylądował po 4 h i 18 min na lotnisku Boeing Field w Seattle.

ZB002 ma być jedynym z 787-9 używanych do prób w locie. Zostanie on wyposażony w elementy kabiny pasażerskiej i służyć będzie m.in. do prób awioniki i instalacji klimatyzacji. Od zakończenia montażu drugiego 787-9, co miało miejsce pod koniec września, pracownicy Boeinga realizowali serię jego prób naziemnych.

Dotychczas program 787-9 przebiega zgodnie z planem – zakończono produkcję 2 samolotów przedseryjnych, trwa także montaż pierwszego samolotu seryjnego. Oblatany przed kilkoma tygodniami pierwszy 787-9 spędził w powietrzu łącznie 137 h (Boeing 787-9 w powietrzu, 2013-09-18).

Pierwszy 787-9 trafi do floty linii Air New Zealand w połowie 2014. Dotychczas 26 klientów złożyło zamówienia na 396 samolotów 787-9, co stanowi 40% procent wszystkich zakupionych Dreamlinerów (Air Canada wybiera Dreamlinery 787-9, 2013-08-08).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.