Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Hawaiian kupują A330neo

Lotnictwo cywilne, 23 lipca 2014

Hawaiian Airlines postanowiły zakupić najnowsze samoloty Airbusa – A330neo, zamiast A350.

Wizualizacja A330-800neo w barwach Hawaiian Airlines. Producent zdobył już zamówienia na ponad 140 samolotów z tej rodziny / Rysunek: Airbus

Przewoźnik z USA zawarł z Airbusem memorandum o porozumieniu w sprawie zmiany praw zakupu. Zamiast 6 A350-800 towarzystwo nabędzie taką samą liczbę A330-800neo. Cena samolotów to ok. 2,9 mld USD (8,92 mld zł). Dostawy rozpoczną się w 2019.

Jak twierdzi Mark Dunkerley, prezes Hawaiian Airlines, niskie obliczeniowe zużycie paliwa, daleki zasięg i unifikacja z używanymi już przez linię A330-200, czyni z A300neo eleganckie rozwiązanie, zaspokajające nasze potrzeby rozwoju. Amerykańskie linie eksploatują obecnie 18 A330-200 i oczekują na dostawę 16 A321neo.

Anonsowany w ubiegłym tygodniu podczas salonu w Farnborough program A330neo cieszy się dużym zainteresowaniem (Farnborough 2014: Zamówienia Airbusa i Boeinga , 2014-07-18). Jednak decyzja Hawaiian powoduje, że Airbus ma obecnie zamówienia na zaledwie 28 A350-800. Z tego powodu coraz częściej mówi się o rezygnacji z opracowywania tego modelu na rzecz większych A350-900/-1000.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.