Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

K-MAX przewozi bezzałogowiec

Lotnictwo wojskowe, Wojska lądowe, 19 sierpnia 2014

Śmigłowiec bezzałogowy K-MAX zademonstrował zdolność do autonomicznego transportu pojazdu bezzałogowego.

Śmigłowiec K-MAX przewozi pojazd bezzałogowy SMSS. W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, za sterami wiropłata zasiada pilot / Zdjęcie: Lockheed Martin

W trakcie demonstracji możliwości śmigłowca K-MAX (K-MAXy powróciły z Afganistanu , 2014-07-30), zorganizowanej w Fort Benning, we współpracy z U.S. Army Tank Automotive Research, Development and Engineering Center (TARDEC) wykazano, że jest on zdolny także do przewozu innych pojazdów bezzałogowych. Scenariusz zakładał dostarczenie za pomocą bsl wyposażenia oddziałowi żołnierzy broniących wioski. 

Podczas pokazu K-MAX przewiózł pojazd Squad Mission Support System (SMSS), na zawiesiu podkadłubowym. Po lądowaniu w wyznaczonym miejscu SMSS przeszedł do wykonywania zadania obserwacji terenu przy pomocy głowicy Gyrocam.

Zarówno SMSS, jak i K-MAX wyposażone były w środki łączności, w tym także satelitarnej. Działania obydwu bezzałogowców były kierowane i nadzorowane za ich pośrednictwem. W kabinie śmigłowca zasiadał pilot, jednak nie sterował on lotem wiropłata.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.