Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Bombardier wstrzymuje inwestycje w Rosji

Lotnictwo cywilne, 03 listopada 2014

Szefowie Bombardiera odłożyli plany utworzenia pod Moskwą linii montażowej samolotów turbośmigłowych Q400.

Zdjęcie: Bombardier

Jak poinformował prezes kanadyjskiego przedsiębiorstwa, Pierre Beaudoin, Bombardier odkłada na razie plany utworzenia pod Moskwą linii montażu końcowego samolotów turbośmigłowych komunikacji regionalnej Q400 (na zdjęciu). Powodem decyzji jest sytuacja polityczna na Ukrainie.

Beaudoin potwierdził, że rozmowy pomiędzy Kanadyjczykami i korporacją Rostechnołogie wciąż są prowadzone (MAKS 2013: Rosjanie kupują Q400, 2013-08-29). Jednak jego zdaniem podpisanie jakiegokolwiek porozumienia w tej sprawie musi poczekać, aż poprawi się sytuacja polityczna. Zobaczymy, co stanie się za kilka miesięcy. Obecnie warunki nie są najlepsze, abyśmy mogli kontynuować ten projekt – dodał szef Bombardiera.  

Decyzja Kanadyjczyków jest zaskakująca, ponieważ sektor transportu lotniczego i cywilnego przemysłu lotniczego nie są dotknięte sankcjami nałożonymi na FR przez władze USA i UE. W dodatku Rostechnołogie nie znajdują się na liście przedsiębiorstw, z którymi nie może prowadzić interesów rząd w Ottawie.

Jednak kryzys polityczny wywołany sytuacja na Ukrainie powoduje, że plany współpracy trzeba odłożyć na przyszłość. Cały czas obserwujemy rynek rosyjski. Rosja potrzebuje samolotu takiego jak Q400 i cały czas myślimy o sprzedawaniu go rosyjskim przedsiębiorstwom – podsumował Pierre Beaudoin.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.