Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Citation CJ3 ze zmodernizowaną awioniką

Lotnictwo cywilne, 04 sierpnia 2016

Rockwell Collins poinformował o oblocie odrzutowca klasy biznes Cessna Citation CJ3 ze zmodernizowaną awioniką.

Opracowana przez Duncan Aviation awionika Pro Line Fusion, zabudowana w kabinie odrzutowca Cessna Citation CJ3/ Zdjęcie: Rockwell Collins

We wtorek w Lincoln w stanie Nebraska oblatano odrzutowiec klasy biznes Cessna Citation CJ3, ze zmodernizowaną awioniką Rockwell Collins Pro Line Fusion, opracowaną i zintegrowaną przez specjalistów z Duncan Aviation. Unowocześnienie polega na przystosowaniu samolotu do przyszłych wymagań stawianych przez służby kontroli ruchu lotniczego i wyposażeniu w nowe wyświetlacze o przekątnej 14,1 cala, dotykowe ekrany urządzeń nawigacyjnych i układ syntetycznej wizji (SVS) wysokiej rozdzielczości. Duncan Aviation zdobyło już kilkanaście zamówień na zmodernizowaną awionikę.

Podczas lotu, trwającego 1 h 10 min urządzenia sprawowały się doskonale. Wykonaliśmy trzy podejścia do lądowania, w trakcie których obydwaj piloci używali SVS, wprowadziliśmy graficznie aktualizacje planu lotu i przeprowadziliśmy procedury sprawdzenia awioniki – powiedział pilot doświadczalny Rockwell Collinsa Scott Simpson.

Duncan Aviation i Rockwell Collins zakładają, że uzyskają Certyfikat Typu FAA, zezwalający na używanie nowej awioniki, przed końcem br. Jego zabudowaniem zajmować się będą autoryzowane centra obsługowe Duncan Aviation i Textrona (Oblot Cessny Citation CJ3+, 2014-07-29).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra