Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Postępy Cessny Latitude

Lotnictwo cywilne, 23 stycznia 2014

Cessna przeprowadziła próby kołowania i rozruchu silników odrzutowca Latitude.

Latitude przed rozpoczęciem prób kołowania / Zdjęcie: Cessna

Pierwszy przedseryjny odrzutowiec klasy biznes Cessna Latitude rozpoczął 20 stycznia w zakładach w Wichita próby kołowania z małą prędkością (Kadłub pierwszej Cessny Citation Latitude , 2013-08-16). Jednocześnie dokonano rozruchu zespołu napędowego samolotu – silników turbowentylatorowych Pratt & Whitney Canada PW306D i sprawdzono ich działanie.

Producent zakłada, że próby w locie Latitude rozpoczną się już niebawem. Uzyskanie Certyfikatu Typu zaplanowano przed końcem br.

Produkcja samolotów seryjnych rozpocznie się już w drugiej połowie br., jednak będą one dostarczane dopiero po zakończeniu procesu certyfikacyjnego. Według obecnych planów Latitude ma wejść do eksploatacji w 2015.

Opóźnienie uzyskania Certyfikatów Typu przez modele M2, Sovereign + i nowy Citation X kosztowało Cessnę kilkaset milionów dolarów (Dublet Cessny na koniec roku, 2013-12-27). Producent ma nadzieję, że dobra sprzedaż wspomnianych samolotów pozwoli na zrekompensowanie tych wydatków.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.