Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Asseco dla nigeryjskiej administracji

Lotnictwo cywilne, 09 czerwca 2017

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za dostawę dla Nigerii systemu przeznaczonego do wykonywania długotrwałych lotów fotogrametrycznych.

W ramach projektu Asseco dostarczy m.in. 2 bezzałogowce Tiguar, które zbuduje współpracujące ze spółką przedsiębiorstwo uAvionics / Rysunek: uAvionics

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za dostawę systemu przeznaczonego do wykonywania długotrwałych lotów fotogrametrycznych, składającego się z autorskiego oprogramowania Asseco GCS (naziemnej stacji kierowania), sterującego dwoma bezzałogowymi statkami latającymi o maksymalnej masie startowej do 25 kg. Rozwiązanie zamówiło Ministerstwo Nauki i Technologii nigeryjskiego stanu Lagos. Zakończenie projektu planowane jest na grudzień 2017.

Polskie rozwiązanie będzie istotnym elementem systemu informacji geograficznej (eGIS), który jest wdrażany przez stan Lagos. Zadaniem systemu będzie pozyskiwanie zdjęć rozległego obszaru aglomeracji, które następnie zostaną przetworzone i udostępnione na geoportalu. Umożliwi on m.in. efektywniejsze planowanie rozwoju regionu i zarządzanie jego zasobami w zakresie gospodarki przestrzennej, jak również monitoring zanieczyszczeń środowiska. Portal zapewni także łatwy dostęp do informacji dla mieszkańców oraz inwestorów.

Dynamiczny rozwój na rynku afrykańskim sprawił, że bezzałogowce są coraz śmielej wykorzystywane do wielu działań związanych z bezpieczeństwem lub biznesem. Rząd stanu Lagos po raz pierwszy zdecydował się na wykorzystanie bezzałogowych statków latających w swoim projekcie eGIS. To dla nas bardzo istotne, że zdecydował się na współpracę z nami, gdyż rozwój tych systemów jest ważnym elementem strategii Asseco – powiedział Zdzisław Wiater, Zastępca Dyrektora Pionu Administracji Publicznej, Asseco Poland

Oferujemy oprogramowanie, które może łączyć się z  bezzałogowcami i sensorami wielu producentów. Myślę, że właśnie ta elastyczność w komponowaniu rozwiązań, składających się z autorskiego oprogramowania Asseco GCS, dowolnego bezzałogowca i rejestratora obrazu, zapewniła nam sukces w Nigerii – dodał Zdzisław Wiater.

Między innymi dzięki zaawansowanym funkcjonalnościom naszego rozwiązania, zapewniającym maksymalne bezpieczeństwo przy lotach nad gęsto zaludnioną powierzchnią, pokonaliśmy konkurencję z całego świata. Bardzo istotne było również wsparcie ze strony Asseco Nigeria, które będzie odpowiedzialne za prace obsługowe. Ten projekt po raz kolejny pokazał nam, jak ogromny potencjał mamy, działając jako Grupa Asseco – podkreślił Zdzisław Wiater.

W ramach projektu Asseco dostarczy: 2 stacje kierowania lotem (Asseco GCS) wraz z oprogramowaniem; system do symulacji lotów Asseco USE (Universal Simulation Environment) i 2 bezzałogowce Tiguar, które zbuduje przedsiębiorstwo uAvionics. Asseco zadba także o integrację całego rozwiązania. Ponadto będzie odpowiedzialne za szkolenie operatorów i personelu obsługowego, jak również testy systemu (Asseco zapewnia bezpieczeństwo NATO, 2016-12-14, Asseco dla bezzałogowców, 2016-09-13).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.