Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy CS300 w barwach Korean Air

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 18 sierpnia 2017

Bombardier zaprezentował pierwszy samolot CSeries 300 w barwach Korean Air, który niedawno opuścił lakiernię zakładów w Mirabel. W ciągu kilku następnych tygodni realizowane będą jego prace wykończeniowe. Samolot, noszący znaki rejestracyjne HL8092, zostanie dostarczony południowokoreańskiemu towarzystwu jesienią br.

Pierwszy CS300 zostanie dostarczony Korean Air jesienią br. / Zdjęcie: Bombardier

W czerwcu 2011, podczas Paris Air Show, Korean Air podpisały z kanadyjskim przedsiębiorstwem umowę dotyczącą zakupu 10 CS300, z opcją na 10 następnych i prawami zakupu 10 kolejnych samolotów tego typu.

Korean Air będą trzecim w świecie i pierwszym w Azji użytkownikiem samolotów rodziny CSeries

Ujrzenie CSeries w kolejnym nowym malowaniu zawsze jest wyjątkowym wydarzeniem dla nas i naszych klientów. Malowanie samolotu jest złożonym procesem artystycznym i chemicznym, który nadaje ostateczny wizualny charakter tym majestatycznym samolotom, dając liniom poczucie dumy i własności, kiedy zobaczą je w swoich barwach po raz pierwszy – powiedział Rob Dewar, wiceprezes Bombardier Commercial Aircraft, odpowiedzialny za program CSeries.

Korean Air będą 3. w świecie i pierwszym w Azji użytkownikiem CSeries. Oprócz nich samoloty tego typu eksploatują już Swiss i Air Baltic (Swiss pożegnały Avro RJ100, 2017-08-17, PAS 2017: CSeries zamiast Q400, 2017-06-22).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.