Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Sukces połączenia do Seulu

Lotnictwo cywilne, 20 października 2017

Dokładnie w rok od uruchomienia połączenia, LOT podsumował pierwsze 12 miesięcy obecności w Korei Południowej. Z bezpośrednich rejsów z Warszawy do Seulu, do połowy października br. skorzystało 67 tys. pasażerów, a średnie wypełnienie samolotów osiągnęło 83%.

PLL LOT zamierzają zwiększyć oferowanie na trasie Warszawa-Seul do 7 lotów w tygodniu / Zdjęcie: PLL LOT, M. Kwasowski

Otwierając połączenie do Seulu od początku byliśmy przekonani, że będzie to strzał w dziesiątkę. Nie pomyliliśmy się, a wręcz okazało się, że połączenie to rozwija się jeszcze szybciej niż zakładaliśmy. Sukces połączenia między Warszawą a Seulem znacznie przewyższył nasze oczekiwania. W ubiegłym roku, jako nowy przewoźnik na koreańskim rynku, rozpoczynaliśmy sezon zimowy z 3 rejsami tygodniowo. Zalewie pół roku później zwiększyliśmy ofertę do 5 rejsów w tygodniu i pracujemy nad tym, by wkrótce móc latać do Seulu codziennie – mówi Adrian Kubicki, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej LOT-u (Lot wystartował do Seulu, 2016-10-18).

Dzięki rejsom LOT-u do Seulu, w ciągu ostatniego roku wielu Polaków zdecydowało się odwiedzić Republikę Korei, choć wcześniej nie miało takich zamiarów. Od stycznia do maja 2017 w stosunku do porównywanego okresu ubiegłego roku, pasażerów podróżujących wyłącznie z Polski do Korei przybyło o 42%. Podobnie było w przypadku osób z Korei, które decydując się na podróż z LOT-em, przekonały się o walorach polskich regionów i miast w tym Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska, czy Poznania.

Przez rok bezpośrednich rejsów na trasie Warszawa-Seul, udział pasażerów podróżujących w ruchu point to point w obu kierunkach utrzymywał się na wyrównanym poziomie. Istotny dla całkowitego ruchu był także udział pasażerów transferowych, którzy skorzystali z możliwości przesiadek przez hub na Lotnisku Chopina w Warszawie.

W strukturze ruchu pasażerskiego na trasie Warszawa-Seul zaobserwowaliśmy również znaczący wzrost udziału osób podróżujących w celach biznesowych. Dane ekonomiczne potwierdzają, że po raz pierwszy od lat w 2017 między Polską a Republiką Korei odnotowano ożywienie w sektorze handlowym – dodaje Adrian Kubicki.

Potwierdzenie powyższych danych wykazały także wyniki przewozu LOT Cargo za ostatni rok. Współpracujemy z największymi koreańskimi koncernami, takimi jak Samsung, LG, czy Hyundai, w zakresie eksportu i importu towarów pomiędzy Koreą, Polską i Europą Środkowo-Wschodnią. Dzięki bezpośredniemu połączeniu, jesteśmy największym eksporterem określonych produktów do Republiki Korei – tygodniowo na pokładach Dreamlinerów przewozimy np. 20-30 t aronii – podsumowuje Adrian Kubicki (LOT odebrał 8. Dreamlinera, 2017-07-17).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.