Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Współpraca PRz i Safrana

Przemysł lotniczy, 28 maja 2019

Politechnika Rzeszowska podpisała umowę o wzajemnej współpracy z Safran Aircraft Engines Poland. Dokument sygnowali prof. dr hab. inż. Tadeusz Markowski, rektor Politechniki Rzeszowskiej i Ronan Carrolaggi, dyrektor zarządzający Safran Aircraft Engines Poland.

Prof. dr hab. inż. Tadeusz Markowski, rektor Politechniki Rzeszowskiej (z prawej) i Ronan Carrolaggi, dyrektor zarządzający Safran Aircraft Engines Poland po podpisaniu umowy o wzajemnej współpracy obydwu podmiotów / Zdjęcie: Politechnika Rzeszowska

Jestem przekonany, że  współpraca z Politechniką Rzeszowską pozwoli nam na podniesienie kompetencji, pracę nad projektami, które wymagają specjalistycznej wiedzy i znalezienia dla nich technicznych rozwiązań – powiedział Ronan Carrolaggi. Szef Safran Aircraft Engines Poland dodał, że podpisana umowa jest ważna ponieważ rynek jest bardzo konkurencyjny. Jeśli Safran chce utrzymać wysoką jakość produktów w Polsce i na świecie musi mieć wysoko wykwalifikowaną kadrę inżynierów zarówno na etapie produkcji części do silników jak i kontroli.

Prof. Tadeusz Markowski podkreślił, że podpisana umowa to nie tylko forma promocji uczelni, ale jednocześnie szansa na to, że kierunek lotnictwo i kosmonautyka będzie się u nas nadal rozwijał. Takie umowy przynoszą same korzyści. Będziemy mieli możliwość kierowania studentów na praktyki i staże do Safrana. Po drugie, studenci kierunku lotnictwo i kosmonautyka po zakończeniu studiów mają szansę podjąć pracę w regionie w firmach z prawdziwego zdarzenia, które zajmują się produkcją lotniczą – dodał rektor Politechniki Rzeszowskiej

Współpraca między uczelnią i Safran Aircraft Engines Poland będzie dotyczyć prac naukowo-badawczych prowadzących do usprawnienia i optymalizacji procesów produkcyjnych wdrożonych w Safran Aircraft Engines Poland, organizacji praktyk i staży studenckich oraz doposażenia laboratoriów uczelni. Zakład Safran Aircraft Engines Poland w Sędziszowie Małopolskim specjalizuje się w produkcji komponentów do najnowocześniejszych silników lotniczych rodziny LEAP-1 (Nowy zakład Safrana w Polsce , 2018-07-05).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.