Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot C919 w 2015

Lotnictwo cywilne, 07 sierpnia 2013

Chińczycy znów przełożyli datę oblotu samolotu pasażerskiego C919. Tym razem na koniec 2015.

Rysunek: Comac

Według przedstawicieli chińskiego przemysłu C919 jest konstrukcją budowaną od podstaw. W związku z tym nie może równać się z dopracowanymi samolotami, jakie oferują Airbus czy Boeing. Potwierdzeniem tej tezy jest decyzja sprzed kilku miesięcy o zmniejszeniu ilości materiałów kompozytów w strukturze (Mniej kompozytów w strukturze C919, 2013-05-24).

Przewodniczący komitetu doradczego ds. projektu C919 Zhang Yanzhong twierdzi, że jeżeli uda się oblatać samolot w czasie 90 miesięcy od rozpoczęcia programu, będzie to wielki wyczyn.

Według niego wyznaczenie daty pierwszego lotu C919 na koniec 2015 nie jest zwłoką, ponieważ prace projektowe rozpoczęły się w 2008, a nie w 2006, gdy ogłoszono istnienie programu.  W dodatku producent samolotu – Comac, ma małe doświadczenie w kooperacji z rodzimymi i zagranicznymi dostawcami, dlatego też musi upewnić się, że współpraca z nimi będzie przebiegać bez zarzutów.

Opóźnienie oblotu oznacza także przesunięcie daty wejścia pierwszych samolotów seryjnych do eksploatacji. Dotychczas zakładano, że nastąpi to w 2016.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.