Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowy zakład Hispano-Suiza w Polsce

Lotnictwo wojskowe, Lotnictwo cywilne, 07 stycznia 2015

W Sędziszowie Małopolskim powstanie nowy zakład Hispano-Suiza, produkujący elementy silników lotniczych.

Hispano-Suiza Polska działa od 2001, początkowo pod marką Snecma Polska i zatrudnia obecnie ponad 550 osób. Przedsiębiorstwo produkuje elementy do silników lotniczych. Zakład w Sędziszowie Małopolskim składa się z pięciu wydziałów produkcyjnych i nowo wybudowanego Centrum Logistycznego, które oficjalnie zostanie otwarte w marcu.

Do końca 2016 obok istniejącej infrastruktury powstanie nowy zakład. Jego powierzchnia wynosić ma 8 tys. m2. Zatrudnionych tam będzie ponad 100 osób.

W nowym zakładzie zlokalizowane zostaną dwie linie produkcyjne, związane z rozwojem programów LEAP (Oblot silnika Leap-1C, 2014-10-13) i Silvercrest (Snecma testuje Silvercrest, 2014-10-22). Na jednej z nich wytwarzane będą łopatki turbin niskiego ciśnienia dla Snecmy, a na drugiej wirniki sprężarek niskiego ciśnienia dla Techspace Aero.

Dzięki nowym liniom produkcyjnym, Safran, w skład którego wchodzą w/w przedsiębiorstwa, będzie dostarczać elementy silników napędzających Airbusa A320neo (Próby A320neo, 2014-09-26), Boeinga 737 MAX (Rekordowy rok Boeinga , 2015-01-07), Comac C919 (Oblot C919 w 2015, 2013-08-07), Cessnę Citation Longitude czy Falcona 5X Dassault Aviation (NBAA 2013: Premiera Falcona 5X, 2013-10-23).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.