Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

IAI ujawnia T-Herona

Przemysł lotniczy, Przemysł zbrojeniowy, 05 czerwca 2019

Israel Aerospace Industries (IAI) ujawnił mniejszą o ok. 30% odmianę bsl Heron – T-Heron (Tactical Heron). Został on zaprojektowany do użytkowania z lądowisk o krótkich, nieprzygotowanych specjalnie pasach startowych, bez dostępu do dedykowanych lotnisk. Cały kompleks może być przewożony w kontenerach na dwóch ciężarówkach, jako wsparcie rozpoznawcze dla jednostek zmechanizowanych i oddziałów służb państwowych.

Wizja T-Heron. Bsl będzie mógł przenosić wyposażenie rozpoznawcze umieszczone w czterech punktach, ale nie będzie uzbrojony / Ilustracja: IAI

T-Heron ma rozpiętość 10,6 m i jest napędzany silnikiem Rotax o mocy 100 KM, który zapewnia prędkość 220 km/h i pułap 7,5 km oraz długotrwałość lotu przekraczającą 24 h. Przy masie startowej 600 kg bsl może przenosić 180 kg ładunku użytecznego. Jego bezpośredni zasięg operacyjny wynosi 240 km, a z wykorzystaniem łączy satelitarnych sięga 1500 km. Nowy bsl będzie przenosić całe spektrum systemów rozpoznawczych, ale nie będzie uzbrojony.

Obecnie IAI prowadzi testy naziemne T-Herona. Początek prób w locie zaplanowano na koniec 2019. Ze względu na wykorzystanie rozwiązań z większych Heronów, szefowie izraelskiego koncernu nie przewidują problemów z wdrażaniem T-Herona do produkcji. Obecnie prowadzone są rozmowy z wieloma potencjalnymi klientami o dostosowaniu wyposażenia bsl do ich potrzeb.

Według IAI, bsl rodziny Heron (Machatz) wylatały już ponad 1,7 mln godzin. Izraelski koncern ma już ponad 40-letnie doświadczenie z ich produkcją i wsparciem eksploatacji. Herony były używane operacyjnie przez ponad 50 klientów (Wietnam kupił Herony 1, 2018-12-08).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.