Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Boeing 787-10 dla KLM

Lotnictwo cywilne, 01 lipca 2019

Pierwszy Boeing 787-10 Dreamliner w barwach KLM, noszący znaki rejestracyjne PH-BKA i nazwę Oranjebloesem (kwiat pomarańczy), została dostarczony narodowemu przewoźnikowi Holandii wczoraj, 30 czerwca. Samolot, noszący okolicznościowe malowanie z okazji 100-lecia utworzenia KLM, powitano na lotnisku Amsterdam-Schiphol tradycyjnym salutem wodnym.

Pierwszy Boeing 787-10 nosi okolicznościowe malowanie upamiętniające 100-lecie utworzenia KLM / Zdjęcie: Paul Ridderhof, KLM

Dreamliner dotarł do kraju z zakładów Boeinga w Charleston później niż przewidywano. Początkowo samolot miał wylądować w Amsterdamie w sobotę 29 czerwca, aby wziąć udział w inauguracji obchodów 100-lecia założenia holenderskiego towarzystwa. Według oficjalnej relacji linii opóźnienie zostało spowodowane złożonością procesu odbioru i problemami administracyjnymi.

Dreamliner 787-10 KLM rozpocznie loty od 2 lipca, na trasach do Kilimandżaro i Dar es Salaam. Przewoźnik planuje mieć we flocie 15 Boeing 787-10 do 2022. Wcześniej mówiono też o lotach do Dubaju i Toronto.

KLM mają obecnie 13 Boeingów 787-9. W l. 2021-23 dołączy do nich jeszcze 6 Dreamlinerów przeznaczonych pierwotnie dla Air France. W zamian fracuski przewoźnik odbeirze siedem Airbusów A350-900 zamówionych przez KLM.

Obecnie w barwach Air France lata 9 Boeingów 787-9. Kolejny samolot ma przybyć w maju 2020. Ponadto we wrześniu tego roku Air France otrzymają pierwszego A350-900, z zamówionych 20. Łącznie francuskie linie będą eksploatować 27 dla Air France (Samolot przyszłości KLM, 2019-06-06).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.