Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Inmarsat dla Emirates

Lotnictwo cywilne, Astronautyka, 11 lipca 2019

Pasażerowie Emirates podróżujący do USA wkrótce zyskają dostęp do Wi-Fi, telefonii komórkowej i usługi Live TV na pokładzie, nawet podczas lotu na wysokości 12 km nad biegunem północnym i kołem podbiegunowym. Linie Emirates są światowym liderem w dziedzinie usług telekomunikacyjnych na pokładzie – każdy samolot przewoźnika ma dostęp do sieci Wi-Fi oraz rozmów telefonicznych i SMS (Podniebny stadion Emirates, 2019-05-31).

W ciągu miesiąca Emirates rejestrują przeciętnie ponad 1 mln połączeń z pokładowym Internetem bezprzewodowym / Zdjęcie: Emirates 

Jednak w czasie lotów do USA, których trasa często przebiega nad strefą polarną, pasażerowie niejednokrotnie tracą dostęp do sieci nawet na cztery godziny. Wynika to z faktu, że satelity zapewniające połączenie na pokładzie są w większości geostacjonarne, tj. umieszczone nad równikiem, w związku z czym anteny samolotu nie są w stanie wykryć sygnału satelity na dalekiej północy ze względu na krzywiznę Ziemi.

Partner linii Emirates Inmarsat wkrótce rozwiąże ten problem, lokując dwa satelity na orbicie eliptycznej, tym samym zapewniając zasięg nad biegunem północnym do 2022. Nowe satelity zapewnią także dostęp do usługi Live TV, dzięki czemu pasażerowie Emirates będą mogli oglądać wiadomości lub mecze na żywo w strefie polarnej. Live TV znajduje się obecnie na pokładzie 175 samolotów Emirates, w tym we wszystkich Boeingach 777 i wybranych Airbusach A380.

To dla nas wspaniała wiadomość. Dzięki temu linie Emirates pozostaną najlepszym przewoźnikiem pod względem jakości usług telekomunikacyjnych na pokładzie na wszystkich trasach na całym świecie. Od wielu lat w ścisłej współpracy z Inmarsat i naszymi dostawcami nieustannie podnosimy jakość usług telekomunikacyjnych i cieszymy się, że możemy podnieść ją po raz kolejny, wykorzystując nowe technologie i infrastrukturę – powiedział Adel Al Redha, wiceprezes i dyrektor operacyjny Emirates.

Inmarsat może poszczycić się owocną współpracą z Emirates, zapewniając przewoźnikowi odpowiednią łączność na całym świecie, zarówno w kabinie załogi, jak i na pokładzie. Cieszymy się, że możemy kontynuować tę tradycję, dynamicznie rozbudowując naszą sieć satelitów Global Xpress (GX). Tylko w zeszłym miesiącu zwiększyliśmy przepustowość sieci dzięki dwóm nowym satelitom pokrywającym północne szerokości geograficzne i obszar arktyczny. Doskonale wpisuje się to w potrzeby Emirates, które po raz kolejny miały istotny udział w naszej decyzji o rozszerzeniu sieci – skomentował Philip Balaam, prezes Inmarsat Aviation (Nowe satelity dla Inmarsat, 2019-05-31).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.