Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

100. Icon A5

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 01 sierpnia 2019

100. ultralekka amfibia A5 niedawno opuściła zakład produkcyjny Icon Aircraft w Vacaville w Kalifornii. Odbiorcą samolotu jest prywatny użytkownik z Key West na Florydzie.

Ultralekkie amfibie A5 oczekujące na dostarczenie użytkownikom / Zdjęcie: Icon Aircraft

Użytkownik 100. A5 jest pilotem, który ma licencję od ponad 10 lat. Od lat jestem wielbicielem A5 gdy tylko wykonałem nim pierwszy lot. Nie ma drugiego takiego samolotu i nie ma znaczenia, czym wcześniej się latało. Nie mogę się doczekać, aby latać z rodziną i chłonąć piękno tego świata z kabiny A5 – powiedział.

Napędzana silnikiem Rotax 912 iS Sport amfibia A5 dysponuje zasięgiem 790 km z 45-minutową rezerwą. Masa maksymalna ładunku użytecznego to 250 kg, a maksymalna prędkość przelotowa – 176 km/h. Samolot wyposażony jest w spadochron ratowniczy. Kompozytowe elementy płatowca A5 są wytwarzane w zakładzie w Tijuanie w Meksyku, a następnie wysyłane do Vacaville, gdzie odbywa się montaż końcowy (Katastrofa amfibii ICON A5, 2017-05-09).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.