Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Trwa montaż pierwszego Iła-96-400M

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 10 stycznia 2020

W zakładach WASO w Woroneżu trwa montaż końcowy pierwszego prototypu samolotu pasażerskiego Ił-96-400M. Po połączeniu skrzydeł z kadłubem kolejnym krokiem będzie zabudowanie układu sterowania lotem i wyposażenia kabiny pasażerskiej.

Ił-96-400M ma wystartować do pierwszego lotu w 2021 / Zdjęcie: OAK  

Prace przy budowie nowego samolotu pasażerskiego Ił-96-400M przebiegają zgodnie z harmonogramem. Zakończenie produkcji prototypu planowane jest do końca 2020. Następnie rozpocznie on próby naziemne i w locie. Pierwszy lot Iła-96-400M zaplanowano w 2021 – powiedział Jurij Grudinin, dyrektor generalny PAO Ił.

Konstrukcja Iła-96-400M została oparta samolocie Ił-96M/T, który ma rozpiętość 60,105 m, długość 63,94 m i wysokość 15,72 m. Powierzchnia nośna wynosi 391,6 m2. Zespół napędowy stanowić mają 4 silniki PS-90A1, rozwijające ciąg 171 kN każdy. Przy maksymalnej masie do startu wynoszącej 270 t, Ił-96-400M ma zabierać do 402 pasażerów w konfiguracji jednoklasowej, 350 w konfiguracji dwuklasowej lub 305 w konfiguracji trzyklasowej (Montaż prototypu Iła-96-400M, 2019-09-18).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra