W zakładach Boeinga w Mesa oblatano najnowszą wersję śmigłowca uderzeniowego AH-64E Apache, oznaczoną jako V6.5.
Wersja, której opracowanie zostało zlecone przez Departament Obrony USA w grudniu 2021, obejmuje ulepszenie interfejsu oraz aktualizację oprogramowania, które polepszają zdolności śmigłowca. Ulepszenia obejmują m.in.: zoptymalizowane planowanie trasy lotu i misji uderzeniowej, więcej funkcji łącza informacyjnego Link 16 oraz integrację Interfejsu Systemów Otwartych, która stanowi etap przygotowawczy dla wprowadzenia Modułowej Architektury Systemów Otwartych (MOSA) w celu maksymalnej interoperacyjności, szybszej integracji i wdrażania zaawansowanych rozwiązań.
Dzięki wprowadzeniu wersji V6.5 wszystkie śmigłowce AH-64E będą połączone tym samym oprogramowaniem, co usprawni szkolenie i ich obsługę, a także umożliwi dalszy rozwój wyposażenia pokładowego (czujników) i zdolności.
Jednocześnie, bazując na wersji 6.5, Boeing pracuje z US Army nad integracją ulepszonego silnika turbinowego (ITE) General Electric Aerospace T901 o większej mocy i trwałości użytkowej oraz mniejszym zużyciu paliwa, dzięki któremu śmigłowiec będzie miał większy zasięg. Planowane jest też wprowadzenie ulepszeń systemów monitorowania stanu technicznego i parametrów eksploatacyjnych silnika oraz jego obsługi (Pierwsze Apache do Inowrocławia, 2023-10-12, Zapowiedź modernizacji AH-64, 2022-10-11).