Do tej pory Rafael zintegrował pociski Spike NLOS z większymi pojazdami, takimi jak Plasan Sandcat, M-113 i M-60. Niedawno izraelski koncern przetestował nową wyrzutnię pocisków Spike NLOS, przeznaczoną do integracji z lekkimi pojazdami terenowymi. Podczas próby użyto pojazdu Tomcar TE6, z napędem hybrydowym i elektrycznym.
Tomcar TE6 to pojazd 4x4 o masie nieco ponad 1780 kg, przeznaczony dla sił specjalnych, który może być przewożony w ładowniach samolotów i śmigłowców lub na zawiesiu zewnętrznym wiropłata. Najnowsza wersja Tomcara z napędem hybrydowo-elektrycznym ma trzy fotele oraz duże przednie i tylne platformy ładunkowe, na których można przewozić sprzęt, zaopatrzenie lub zamontować uzbrojenie o masie 1475 kg.
Łączna masa nowej wyrzutni i 8 pocisków Spike NLOS (4 gotowych do odpalenia i 4 zapasowych) to 1350 kg. W skład zestawu wchodzą też dwa demontowalne panele kierowania dla dowódcy i celowniczego, umożliwiające zdalne odpalanie pocisków (z odległości do 500 m), także z wnętrza budynku lub bunkra, co znacząco zwiększa jego przeżywalność. Konfiguracja może być zmieniana w zależności od wielkości nosiciela i potrzeb operacyjnych.
Pociski Spike NLOS, naprowadzane optoelektronicznie ze wspomaganiem radiowym w trybie odpal i zapomnij lub odpal i aktualizuj, służą do zwalczania czołgów podstawowych, artylerii, centrów logistycznych i pocisków ziemia-powietrze na dystansie do 30 km.
Tomcar TE6 z wyrzutnią Spike NLOS mieści się w ładowni dużego śmigłowca, jak np. CH-47 i CH-53. Jednak w celu przetransportowania zestawu w ładowni przemiennopłata V-22 konieczne jest zdemontowanie wyrzutni z samochodu. Nowe uzbrojenie ma umożliwić jednostkom specjalnym wykonywanie precyzyjnych ataków na cele statyczne i mobilne położone w dużej odległości na nieprzyjacielskim terytorium (Izraelskie AH-64 z ppk Spike, 2016-11-10, IMDEX Asia 2015: Typhoon MLS-NLOS dla Azji, 2015-05-21, Spike NLOS dla Kolumbii, 2013-04-30).