Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

50 Boeingów 737NG dla Rosji

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 18 września 2010

Rostechnlogie podpisały wczoraj z Boeingiem kontrakt dotyczący dostaw 50 samolotów 737NG za blisko 3,7 mld USD.

Kontrakt został podpisany w Soczi przez szefa Rostechnologii Siergieja Cziemiezowa i prezesa Boeing Commercial Airplanes Jima Albaugh. Rosjanie formalnie zamówili 50 Boeingów 737-800 i -900 oraz zarezerwowali opcję na 35 kolejnych samolotów po obecnej cenie. Katalogowo 50 Boeingów 737 jest wartych 3,7 mld USD. Czemiezow powiedział, że wartość kontraktu będzie jednak mniejsza, dzięki dobrym stosunkom Rostechnologii i Boeinga. Rady nadzorcze obu koncernów mają zatwierdzić umowę do końca października. To jednak jedynie formalność.

Samoloty przeznaczone są dla Aerofłotu i jego spółek zależnych, narodowego przewoźnika Rosji (Bankructwo Rosawii, 2010-09-14), członka Sky Team. Mają ułatwić ekspansję na obszarze całej Europy, ze szczególnym uwzględnieniem jej wschodniej części. W czerwcu, w czasie wizyty prezydenta Dmitrija Miedwiediewa (Rosyjski tytan dla Boeinga, 2010-06-23), prezydent USA Barack Obama powiedział, że kontrakt pozwoli utrzymać 44 tysiące miejsc pracy w przemyśle amerykańskim. Wybór Boeinga jest związany z dużymi dostawami rosyjskiego tytanu do USA, głównie dla tego koncernu.

W związku ze zwiększaniem zamówień na samoloty 737NG (Next Generation), Boeing przyspiesza ich produkcję, docelowo do 38 miesięcznie (Boeing zwiększa tempo produkcji 737, 2010-09-17). Koncern dysponuje obecnie zamówieniami na ponad 2 tysiące samolotów tego typu. Samoloty dla Rostechnologii mają być dostarczane w latach 2013-2016.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.