Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Australia wznawia loty Hawków

Lotnictwo wojskowe, 13 lutego 2013

Departament obrony Australii wznowił loty samolotów szkolno-treningowych Hawk, zawieszone przed kilkoma dniami w skutek wykrycia usterki układu napędowego w jednej z maszyn.

RAAF posiada 33 szkolno-treningowe Hawk 127. Wchodzą one w skład 76. i 79. eskadr lotniczych z baz RAAF w Williamtown oraz Pearce / Zdjęcie: MO Australii

Loty na szkolno-treningowych Hawk 127 zostały wstrzymane w skutek zdarzenia z 4 lutego. W czasie rutynowego lotu pilot wykrył usterkę układu napędowego samolotu. Po bezpiecznym sprowadzeniu maszyny na ziemię, została ona poddana kontroli. Resort obrony wydał decyzję o uziemieniu pozostałych Hawków do czasu wyjaśnienia przyczyny awarii. Przerwa trwała tydzień. Podobnie jak w 2010, kiedy również stwierdzono nieprawidłowości w funkcjonowaniu jednostki napędowej (Wznowienie lotów australijskich Hawków, 2010-10-21).

Australijskie Hawki służą do szkolenia pilotów myśliwców F/A-18 (Australijskie Growlery, 2012-08-24), a w przyszłości najprawdopodobniej także F-35 Lightning II (F/A-18F zamiast F-35?, 2012-12-14). Służąc w barwach RAAF, począwszy od 2001, maszyny wylatały już ponad 75 tys. h.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.