Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Postęp w pracach nad USS Gerald R. Ford

Marynarka wojenna, 17 kwietnia 2013

Huntington Ingalls Industries (HII) poinformował, że należąca do niego Newport News Shipbuilding (NNS) zakończyła montaż pokładu górnego atomowego lotniskowca typu Gerald R. Ford, przyszłego USS Gerald R. Ford (CVN 78).

Łączenie dziobowej górnej sekcji kadłuba lotniskowca USS Gerald R. Ford (CVN 78) z resztą konstrukcji. Dzięki temu wydarzeniu okręt ma już zakładaną długość 337 m / Zdjęcie: HII

Wydarzenie miało miejsce 9 kwietnia, jednak producent poinformował o nim dopiero wczoraj. Zakończenie montażu pokładu górnego przyszłego USS Gerald R. Ford jest kluczową operacją w procesie budowy lotniskowca. W chwili obecnej 96% jego struktury zostało już zmontowane. Oznacza to, że NNS uda się najprawdopodobniej dotrzymać terminu wodowania okrętu, przewidzianego na najbliższe miesiące br.

Zakończenie montażu pokładu górnego CVN 78 jest też istotnym wydarzeniem w kontekście zaistniałych w ostatnim czasie problemów technicznych związanych z konstrukcją okrętu. Wygenerowany przez nie wzrost kosztów całkowitych programu (15 mld USD i ciągnie rosną, 2012-02-22), spowodował pojawienie się wielu głosów krytyki związanych z planami wprowadzenia do służby lotniskowców nowego typu.

Na razie bez większych problemów realizowany jest początkowy montaż 2. z lotniskowców typu Gerald R. Ford, przyszłego USS John F. Kennedy (CVN 79) (Budowa USS John F. Kennedy, 2013-03-26). Realizowane jest cięcie blach oraz prace koncepcyjne, wykonywane przez NNS.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.