Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Solar Impulse wylądował w Phoenix

Lotnictwo cywilne, 04 maja 2013

Wkrótce po północy, zgodnie z planem, zasilany energią słoneczną motoszybowiec Solar Impulse wylądował w Phoenix. Tym samym ukończył pierwszy etap przelotu nad USA.

Solar Impulse podchodzi do lądowania na lotnisku Sky Harbor w Phoenix / Zdjęcie: Solar Impulse

Zasilany energią słoneczną szwajcarski motoszybowiec Solar Impulse, pilotowany przez Bertranda Piccarda, wystartował do przelotu nad USA (Solar Impulse nad USA, 2013-05-03) – z zachodu na wschód – z Moffett Field koło San Francisco o 6:12 czasu lokalnego (13:12 GMT). Po ponad 18-godzinnym locie wylądował na pasie Sky Harbor Airport w Phoenix 30 minut po północy czasu lokalnego (07:30 GMT).

Motoszybowiec korzystał z energii zmagazynowanej w akumulatorach litowo-jonowych. Dzięki temu mógł kontynuować lot także w ciemnościach.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.