Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Boeing 777-300ER dla China Southern

Lotnictwo cywilne, 27 lutego 2014

Linie China Southern odebrały pierwszego z 10 zamówionych Boeingów 777-300ER.

Pierwszy Boeing 777-300ER przekazany liniom China Southern / Zdjęcie: Boeing

Boeing przekazał towarzystwu China Southern pierwszy samolot 777-300ER (Extended Range). Jego kabina przystosowana jest do przewozu 309 pasażerów w 4 klasach – 4 w pierwszej, 24 w biznes, 44 w premium economy i 227 w ekonomicznej. Linie z ChRL zamówiły łącznie 10 samolotów tego typu.

W br. przewoźnik odbierze jeszcze 3 Boeingi 777-300ER. Pozostałych 6 trafi do eksploatacji w 2015 i 2016. Samoloty te będą obsługiwały połączenia do Ameryki Pn.

China Southern są największą linią lotniczą w Azji. Ich główne huby to porty lotnicze Pekin, Chongqing, Guangzhou i Ürümqi. Obecnie flota towarzystwa składa się z 450 samolotów Airbusa (m.in. A380), Boeinga (w tym 787 Dreamliner, Pierwszy Dreamliner w ChRL, 2013-06-02) i Embraera. Przewoźnik oczekuje także na dostawę rodzimych Comac C919 (Oblot C919 w 2015, 2013-08-07).  


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.