Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wystrój katarskich A380

Lotnictwo cywilne, 05 marca 2014

Qatar Airways ujawniły dziś szczegóły wystroju wnętrza kabin pasażerskich swoich Airbusów A380.

Fotele w klasie pierwszej będą rozkładane na płask

W trakcie berlińskich targów ITB, narodowy przewoźnik Kataru zaprezentował zdjęcia przedstawiające wystrój wnętrza kabiny pasażerskiej największego statku powietrznego w jego flocie – Airbusa A380 (Oblot pierwszego A380 Qatar Airways, 2013-09-09). Pierwsze trzy samoloty tego typy trafią do eksploatacji w czerwcu. Termin ich dostaw przesunięto z kwietnia i maja, aby umożliwić ich wejście do służby po otwarciu nowego hubu w międzynarodowym porcie lotniczym Ad-Dauha. Samoloty będą obsługiwały codzienne połączenia do Londynu-Heathrow.

Przewoźnik zamówił łącznie 10 A380 z opcją na 3 kolejne. Innym nabytkiem linii będą Airbusy A350 (A350 w podwójnych barwach, 2014-02-04). Pierwszy z nich ma zostać przekazany przed końcem br.

Klasa biznes ma wystrój zbliżony do wprowadzonego w katarskich Boeingach 787

Samoloty przeznaczone dla Qatar Airways będą przystosowane do przewozu 517 osób, w konfiguracji trzyklasowej. Na górnym pokładzie mieścić się będzie 8 foteli klasy pierwszej, rozkładanych na płask. Obok każdego z nich zabudowany będzie monitor o przekątnej ekranu 48 cm. Po wycofaniu ze służby A340-600, A380 będzie jedynym samolotem we flocie katarskiego towarzystwa, w którym znajdować się będzie klasa pierwsza.

Każdy z podróżnych w klasie ekonomicznej będzie dysponował dostępem do pokładowego systemu rozrywki / Zdjęcia: Qatar Airways

W dalszej części górnego pokładu rozmieszczonych zostanie 50 foteli klasy biznes, także rozkładanych na płask. Cały dolny pokład zajmą fotele klasy ekonomicznej, w układzie 3+4+3.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.