Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wstępny projekt FGFA zakończony

Lotnictwo wojskowe, 12 stycznia 2015

Rosjanie i Hindusi zakończyli prace nad wstępnym projektem myśliwca nowej generacji – FGFA.

FGFA ma być dwumiejscową wersją rosyjskiego T-50 / Zdjęcie: Suchoj

Przedstawiciele koncernów Suchoj i Hindustan Aeronautics Ltd. przekazali mediom informację o zakończeniu wstępnego projektu samolotu myśliwskiego nowej generacji (FGFA, Indyjscy dowódcy krytykują FGFA, 2014-01-26). Jego odbiorcą mają być Bharatiya Vāyu Senā (wojska lotnicze Indii).

Razem z hinduskimi kolegami zakończyliśmy projektowanie eksportowej wersji Suchoja PAK-FA, znanej w Indiach jako FGFA (Fifth Generation Fighter Aircraft). Mamy już skompletowaną dokumentację i określiliśmy zakres następnego etapu projektu i wielkość przyszłej produkcji – powiedział Andriej Marszankin, dyrektor ds. współpracy.

Co ciekawe, w odróżnieniu od Rosjan Hindusi wybrali dwumiejscową wersję PAK-FA. We współczesnej przestrzeni bitewnej niezwykle trudno jest jednocześnie pilotować samolot i używać jego uzbrojenia. Dlatego strona indyjska zasugerowała, aby nowy samolot wielozadaniowy dla BVS miał załogę dwuosobową – dodał Marszankin.

Dostawy seryjnych PAK-FA (T-50) dla WWS FR mają rozpocząć się w 2016. Obecnie trwają próby w locie samolotów przedseryjnych (Pożar silnika T-50, 2014-06-11).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra