Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Czwarty PAK FA w powietrzu

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 12 grudnia 2012

Kompania Suchoj poinformowała dziś o pierwszym locie czwartego prototypu rosyjskiego myśliwca nowej generacji PAK FA (T-50).

Rosyjski T-50 będzie zapewne oferowany do krajów poszukujących alternatywy dla myśliwców 5. generacji Lockheed Martin F-35 Lightning II. Rosjanie szacują, że sprzedadzą ok. 1000 samolotów Suchoj T-50 / Zdjęcie: KnAAPO

Samolot wystartował z lotniska fabrycznego KnAAPO w Komsomolsku nad Amurem. Za jego sterami zasiadał pilot doświadczalny Sergiej Bogdan. Ten sam, który wykonał oblot wcześniejszych trzech prototypów T-50-1/2/3.

Według komunikatu KnAAPO, w trakcie 40-minutowego lotu przetestowano funkcjonowanie silników we wszystkich fazach lotu oraz sterowność samolotu. Podczas testu nie zanotowano żadnych problemów.
Pierwszy prototyp PAK FA wzniósł się w powietrze 29 stycznia 2010 (PAK FA oblatany, 2010-01-29), drugi w marcu 2011 (Początek prób w locie drugiego PAK FA, 2011-03-03), a trzeci odbył się w listopadzie 2011 (Oblot trzeciego PAK FA, 2011-11-22).

W sierpniu 2012 przedstawiciele KnAAPO ogłosili, że łącznie prototypy T-50 wykonały 200 lotów.

Zgodnie z aktualnym harmonogramem, testy płatowca T-50 muszą się zakończyć do końca obecnego roku. W 2013 wojska lotnicze Rosji powinny otrzymać 10 samolotów do przeprowadzenia badań wojskowych. Seryjna produkcja ma się rozpocząć w 2015.

Po zakończeniu testów, wojska lotnicze Rosji mają zakupić 60 samolotów. Docelowo ma ich być ok. 200.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.