Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Emirates odmładzają flotę

Lotnictwo cywilne, 07 grudnia 2015

W ciągu następnych 3 lat arabski przewoźnik wycofa z eksploatacji ponad 50 starszych samolotów.

W przyszłym roku arabski przewoźnik odbierze m. in. 16 Boeingów 777-300ER / Zdjęcie: Emirates

W 2016 linie Emirates odbiorą 20 Airbusów A380 i 16 Boeingów 777-300ER (Boeing 777-300ER Emirates w Warszawie, 2015-11-17). W ramach odmładzania floty w tym samym czasie z eksploatacji wycofanych zostanie 12 Airbusów A330, 5 A340 i 9 Boeingów 777-200ER/-300. Ich średni wiek to niemal 16 lat.

Zastąpienie ich nowymi samolotami pozwoli na zmniejszenie średniego wieku floty Emirates do niespełna 6 lat. Co więcej, w latach 2017-2018 służbę w barwach arabskiego przewoźnika zakończy kolejnych 26 samolotów.

Chcemy używać nowych samolotów, ponieważ jest to lepsze dla środowiska i zapewniamy w ten sposób wyższy komfort naszym pasażerom – mówi prezes Emirates Tim Clark.

Niedawno do floty Emirates dołączyło 15 A380 (A380 ląduje w Kopenhadze, 2015-12-03) i 11 Boeingów 777 (w tym jeden towarowy). Portfel zamówień towarzystwa obejmuje 262 samoloty, w tym 150 Boeingów 777X.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.