Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot T-X Boeinga i Saaba

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 21 grudnia 2016

W zakładach w St. Louis oblatano prototyp samolotu szkolenia zaawansowanego T-X.

Prototypowy T-X, opracowany przez Boeinga i Saaba, startuje do pierwszego lotu / Zdjęcie: Boeing

Pierwszy prototyp samolotu szkolenia zaawansowanego T-X, opracowanego przez Boeinga i Saaba dla potrzeb konkursu na następcę T-38 Talon, używanych przez US Air Force, został oblatany wczoraj, w zakładach w St. Louis w stanie Missouri. Załogę stanowili piloci doświadczalni Steven Schmidt i Dan Draeger, którzy wcześniej przeszli szkolenie w syntetycznych urządzeniach naziemnych (Boeing i Saab ujawniają T-X, 2016-09-14).

Lot trwał 55 min. T-X wzbił się na wysokość ponad 3350 m i rozwinął prędkość ok. 430 km/h. W trakcie lotu załoga zbadała charakterystyki pilotażowe samolotu z podwoziem schowanym i wypuszczonym.

To był spokojny lot i udana próba. Cały czas miałem doskonały widok na otoczenie z fotela instruktora, co jest szczególnie ważne podczas szkolenia – powiedział po locie Draeger.

Boeing i Saab zamierzają prowadzić próby z użyciem pary T-X. Drugi samolot tego typu znajduje się obecnie w lakierni i ma zostać oblatany na początku przyszłego roku.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.