Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

LOT rozszerza ofertę

Lotnictwo cywilne, 10 stycznia 2017

Od wakacji nasz narodowy przewoźnik zwiększy liczbę rejsów do Republiki Korei Południowej i uruchomi bezpośrednie połączenie z Krakowa do Chicago.

W sezonie letnim polskie Dreamlinery częściej zawitają do Seulu / Zdjęcie: Marcin Sigmund

Już od przyszłego tygodnia pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT mogą kupować bilety na nowe bezpośrednie połączenie z Krakowa do Chicago. Rejsy będą wykonywane od 3 lipca raz w tygodniu, przez cały rok. Dreamliner będzie startował ze stolicy Małopolski w poniedziałki o 11:50, by wylądować w Chicago tego samego dnia o 14:50. Rejsy z Chicago do Krakowa będą rozpoczynały się w niedziele w lipcu według rozkładu 17:25 – 9:45, a następnie od sierpnia według docelowego rozkładu 16:35 – 8:55 (LOT-em z Krakowa do Chicago, 2016-11-21). Wiosną wystartują też dwa nowe połączenia z Warszawy – 3 kwietnia do Los Angeles, a 28 kwietnia do Newark.

Przywrócenie bezpośrednich rejsów ze stolicy Małpolski do Chicago to odpowiedź na potrzeby pasażerów, którzy ze względu na rodzinne związki z Polską od lat podróżują na tej trasie. Co roku takich osób jest ponad 90 tys. i liczba ta konsekwentnie rośnie. LOT chce być liderem na wszystkich trasach między Polską a USA, a połączenie z Krakowa do Chicago jest doskonałym uzupełnieniem dla codziennych połączeń, jakie LOT wykonuje z Krakowa do USA z wygodną przesiadką w Warszawie – mówi Adrian Kubicki, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej LOT.

Już po czterech miesiącach operowania polski przewoźnik zdecydował o znaczącym zwiększeniu liczby rejsów do Seulu. Od lipca LOT będzie latał na tej trasie nie 3, a 5 razy dziennie, wykonując dodatkowe rejsy z Warszawy w każdy czwartek i piątek o 16:30 i z Seulu w piątek i sobotę o 11:20.

Połączenie z między Warszawą a Seulem cieszy się ogromną popularnością nie tylko wśród mieszkańców Korei Południowej i Polski. Dzięki wygodnym i krótkim przesiadkom na Lotnisku Chopina rejsy LOT-em wybiera też coraz więcej pasażerów z innych miast Europy. Zwiększenie liczby połączeń z trzech do pięciu pozwoli nam zaoferować jeszcze dogodniejszy produkt, szczególnie dla pasażerów biznesowych, dla których ważna jest elastyczność w wyborze daty podróży. Liczymy więc, że nowe rejsy okażą się co najmniej takim samym sukcesem jak te, które już obsługujemy ­– dodaje Kubicki.

W związku z nowymi rejsami do Seulu zmienił się rozkład niektórych połączeń europejskich. Wprowadzony został nowy rozkład połączeń do Zagrzebia, tak by umożliwić pasażerom jak najkrótszy czas oczekiwania na kolejny rejs na lotnisku w Warszawie. Od lata połączenie do Zagrzebia będzie obsługiwane przez samoloty Embraer 175 i Embraer 195 (Nowe wakacyjne kierunki LOT-u, 2016-12-22).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.