Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Trasy LOT-owskich Boeingów 737-800

Lotnictwo cywilne, 20 grudnia 2016

Od maja 2017 nowe Boeingi 737-800 PLL LOT zaczną obsługiwać połączenia na najbardziej popularnych trasach europejskich i bliskowschodnich.

Nowe Boeingi 737-800 PLL LOT będą używane do rejsów do popularnych destynacji europejskich i bliskowschodnich / Rysunek: PLL LOT

Nasz narodowy przewoźnik zamówił 4 Boeingi 737-800. We flocie LOT-u pojawią się już za kilka miesięcy, a od maja 2017 zaczną sukcesywnie wykonywać połączenia na najbardziej popularnych trasach europejskich i bliskowschodnich do Londynu, Tel Awiwu, Frankfurtu, Madrytu, Barcelony i Paryża (Lot pozyska nowe Boeingi 737, 2016-10-13). 

Boeing 737-800 może zabrać na pokład 186 pasażerów – o blisko 20 więcej niż obecnie użytkowane przez LOT Boeingi 737-400. Większy samolot na najbardziej popularnych trasach pozwoli zaproponować pasażerom jeszcze atrakcyjniejszą ofertę lepiej dostosowaną do ich potrzeb i bardziej konkurencyjną.

Wprowadzenie do siatki połączeń nowoczesnych Boeingów 737-800 to kolejny krok w realizacji naszej strategii. Samoloty te pozwalają nam bowiem znacząco zwiększyć liczbę oferowanych miejsc na tych trasach, na których popyt na podróże jest największy. Dzięki temu LOT umocni pozycję lidera na kierunkach takich jak Londyn, Tel Awiw, Madryt czy Barcelona. Zwiększymy też liczbę oferowanych miejsc do Paryża i Frankfurtu, dzięki czemu będziemy skuteczniej walczyć o pasażerów z naszą bezpośrednią konkurencją, która już dziś dysponuje tego typu samolotami – mówi Adrian Kubicki, dyrektor komunikacji LOT-u.

W pierwszej kolejności, już na początku maja przyszłego roku, BoeingI 737-800 zaczną wykonywanie regularnych rejsów do Londynu. Następnie, jeszcze w tym samym miesiącu, samolot tego typu poleci do Paryża, w czerwcu rozpocznie rejsy do Madrytu i Tel Awiwu, a od lipca do Barcelony i Frankfurtu.

Boeingi 737-800 umożliwią zaoferowanie większej liczby miejsc także na innych kierunkach, które do tej pory były obsługiwane przez mniejsze Embraery. Z kolei rejsy m.in. do Brukseli, Larnaki, Wiednia, Amsterdamu, Tbilisi i Kjowa na stałe obsługiwane będą przez Boeingi 737-400. Natomiast Embraery 195 będą obsługiwały połączenia do Stambułu, Mediolanu, Monachium, Bukaresztu, Moskwy, Erywania i Lwowa.

W listopadzie przyszłego do floty naszego narodowego przewoźnika dołączą także Boeingi 737 MAX 8. LOT zamówił 6 samolotów tego typu, z opcją leasingu kolejnych 5. W 2017 PLL LOT otrzymają także 2 Boeingi 787-8 Dreamliner, które będą obsługiwały połączenia do Newark i Los Angeles (LOT rozwija skrzydła na Ukrainie, 2016-12-01).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.