Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Projekt szczegółowy największego Dreamlinera

Lotnictwo cywilne, 03 grudnia 2015

Boeing zakończył prace nad projektem szczegółowym największego Dreamlinera – modelu 787-10.

Największy z rodziny Dreamlinerów – model 787-10 – zostanie oblatany w 2017, a dostawy samolotów seryjnych rozpoczną się w 2018 / Rysunek: Boeing

Inżynierowie z Seattle zakończyli prace w ramach projektu szczegółowego samolotu pasażerskiego 787-10 Dreamliner. Według oficjalnej relacji dokonano tego 2 tygodnie przed zakładanym terminem.

Niestety, producent nie podał zbyt wielu szczegółów technicznych, ograniczając się do informacji, że największy Dreamliner powstał w wyniku przedłużenia modelu 787-9 o dwie sekcje kadłuba. Dzięki temu ma on być zdolny do przewiezienia 300-330 pasażerów. Obydwie konstrukcje mają mieć 95% wspólnych elementów (Pierwszy Dreamliner we flocie KLM, 2015-11-16).

Maksymalny zasięg 787-10 wynosić ma 11 910 km, co pozwoli mu na obsługę 90% tras na świecie, przeznaczonych dla samolotów dwusilnikowych. Samolot ma się charakteryzować niezwykle niskim zużyciem paliwa, o 10% mniejszym niż konstrukcje produkowane w Tuluzie obecnie i w przyszłości (Oblot A350 dla TAM, 2015-12-02).

Montaż głównych zespołów największego Dreamlinera rozpocznie się w przyszłym roku. Oblot prototypu zaplanowano w 2017. Pierwsze samoloty seryjne trafią do użytkowników w następnym roku.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.