Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Motyl Karema

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 10 maja 2018

Amerykańska spółka Karem Aircraft zaprezentowała podczas wystawy Uber Elevate 2018 projekt elektrycznego przemiennopłata o nazwie Butterfly (ang. motyl). Jest to jedna z konstrukcji, opracowanych dla potrzeb przyszłego transportu miejskiego.

Kolejna koncepcja transportu miejskiego przyszłości – przemiennopłat Butterfly / Ilustracja: Karem Aircraft

Butterfly jest czterosilnikowym przemiennopłatem. Rozwiązanie takie ma zapewnić przewagę nad konkurencją dzięki większej prędkości przelotowej. Jego trójłopatowe śmigłowirniki mają obracać się z niewielką prędkością, emitując hałas o małym natężeniu.

Śmigłowirniki o dużej średnicy pobierają mniej energii z akumulatorów, wirniki o mniejszej średnicy, dzięki czemu możemy zastosować już istniejące akumulatory, bez czekania na nowe rozwiązania – podkreśla Ben Tigner, prezes Karem Aircraft (Embraer przedstawia eVTOL, 2018-05-09).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.