Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Testy państwowe Mi-26T2W

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 10 listopada 2018

Telewizja Zwiezda udostępniła film pokazujący prototyp ciężkiego śmigłowca Mi-26T2W, który przechodzi obecnie badania państwowe. Modernizację śmigłowca biuro im. Mila przeprowadziło z wykorzystaniem doświadczeń z działań bojowych, w tym operacji antyterrorystycznych. Mi-26 to największe produkowane seryjnie śmigłowce świata. W kabinie ładunkowej mogą przewodzić do 82 w pełni wyekwipowanych żołnierzy wojsk powietrzno-desantowych.

Specjalnie wyposażony prototyp ciężkiego śmigłowca Mi-26T2W, który służy do prób państwowych / Zdjęcie: via TV Zwiezda

Mi-26T2W to najnowsza, zmodernizowana wersja śmigłowców tej rodziny. Kabinę jego załogi wyposażono w wyświetlacze wielofunkcyjne, na których mogą być prezentowane wszelkie dane z czujników oraz obrazy z kamer i radiolokatorów. Cyfrowa awionika umożliwia nie tylko efektywne kontrolowanie śmigłowca, ale i użycie uzbrojenia w dowolnych warunkach atmosferycznych, także w nocy. Kabinę załogi przystosowano do lotów goglach noktowizyjnych. Cyfrowa awionika zawiera nowego autopilota i systemy łączności.

W kabinie zmodernizowanego śmigłowca pojawiły się wyświetlacze wielofunkcyjne, a awionika jest w pełni cyfrowa / Zdjęcie: via TV Zwiezda

Kabina transportowa nie uległa poważniejszym zmianom. Można w niej przewozić zarówno żołnierzy, jak i lekkie pojazdy opancerzone.

Mi-26T2W został zaprojektowany na specjalne zamówienie rosyjskich sił zbrojnych (Mi-26T2W dla MO FR, 2016-09-12). Nie planuje się oferowania go klientom zagranicznym (Zakończenie dostaw jordańskich Black Hawków , 2018-01-31). Produkcja seryjna tej wersji ma ruszyć w 2019.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.