Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ekspansja Airbusa w ChRL

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 07 listopada 2019

Wczoraj, 6 listopada, został podpisany Protokół ustaleń w sprawie dalszego rozwoju współpracy przemysłowej. Dokument sygnoawli He Lifeng, przewodniczący Chińskiej Narodowej Komisji Rozwoju i Reform oraz Guillaume Faury, dyrektor generalny Airbusa, w obecności prezydentów ChRL Xi Jinpinga i Francji Emmanuela Macrona. Zgodnie z protokołem obie strony zgodziły się podjąć środki w odniesieniu do nowych inicjatyw, dotyczących samolotów wąskokadłubowych i szerokokadłubowych.

Guillaume Faury i He Lifengowi po podpisaniu porozumienia dotyczącego dalszego rozwoju działalności koncernu z Tuluzy w ChRL / Zdjęcie: Airbus

Linia montażu końcowego samolotów rodziny A320 w Tiencinie zwiększa obecnie tempo pracy, aby wytwarzać 6 samolotów miesięcznie do końca 2019. Do tej pory z miejscowych zakładów dostarczono 450 samolotów do chińskich i azjatyckich przewoźników. Oprócz tego portfolio tamtejszego centrum wyposażania i dostaw samolotów z rodziny Airbus A330 powiększy się o samoloty A350 – pierwsze z nich mają trafić do klientów przed 2021 (Otwarcie centrum dostaw Airbusa w ChRL, 2017-09-20).

Przywiązujemy wielką wagę do naszego długoterminowego partnerstwa strategicznego z Chinami i ich przemysłem lotniczym. […] jesteśmy zobowiązani do współpracy z naszymi chińskimi partnerami w celu kształtowania przyszłości branży– powiedział Guillaume Faury.

Potencjał chińskiego rynku lotniczego jest ogromny – wolumen przewozów krajowych jest największy na świecie, a ruch międzynarodowy do i z Chin wzrósł prawie dwukrotnie w ciągu ostatnich 10 lat. Według prognozy Airbusa linie lotnicze z ChRL będą potrzebowały ok. 7560 nowych dużych samolotów komunikacyjnych w ciągu następnych 20 lat (Pierwszy A320neo z Tiencin, 2017-10-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.