Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Centrum dostaw A330 w ChRL

Lotnictwo cywilne, 03 lipca 2015

Airbus utworzy w Tianjinie centrum wyposażania i dostaw samolotów z rodziny A330.

Zakłady w Tianjin będą drugim w świecie centrum wyposażania i dostaw samolotów z rodziny A330. Obecnie jedyna tego rodzaju placówka mieści się w Tuluzie / Zdjęcie: Airbus

Przedstawiciele Airbusa i spółek z ChRL, Tianjin Free Trade Zone Investment Company Ltd. (TJFTZ) I Aviation Industry Corporation of China (AVIC), podpisali porozumienie w sprawie utworzenia centrum wyposażania i dostaw samolotów z rodziny A330. Umowę sygnowali wczoraj w Tuluzie Fabrice Brégier, prezes Airbusa, Yang Bing, prezes TJFTZ i Pang Zhen, wiceprezes AVIC.

W uroczystości wzięli też udział premierzy ChRL i Francji Li Keqiang i Manuel Valls. Następnie obydwaj politycy zwiedzili zakłady w Tuluzie.

Nowe centrum zostanie zlokalizowane w Tianjin, w pobliżu istniejących już zakładów Airbusa, w których mieści się linia montażu końcowego samolotów z rodziny A320 (50. A320 dla Spring Airlines, 2015-02-12). Obecnie wytwarzane są tam 4 samoloty miesięcznie. Od uruchomienia zakładów opuściło je 227 samolotów.

W nowym centrum w Tianjin odbywać się będzie zabudowa elementów wyposażenia kabin pasażerskich, nakładanie powłok lakierniczych, próby zespołu napędowego i próby w locie. Tam organizowane będą także ceremonie przekazania samolotów użytkownikom i loty odbiorcze.

Uruchomienie centrum nastąpić ma pod koniec 2017. Docelowo co miesiąc wyposażane tam będą 2 samoloty (CAS zamawia Airbusy A330, 2015-07-01). Jednak wszystkie statki powietrzne z rodziny A330 będą nadal montowane w Tuluzie.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.