Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

350. Airbus A350

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 10 lutego 2020

Szefowie koncernu Airbus postanowili, że 350. dotychczas wyprodukowany samolot szerokokadłubowy A350 trafi do Air France, w ramach wcześniej złożonego zamówienia i jako symboliczny ukłon dla historii francuskiego lotnictwa. Samolot przyleciał już do Paryża z zakładów w Tuluzie i wkrótce rozpocznie regularne loty do Bamako i Abidżanu.

350. wyprodukowany Airbus A350 trafił do Air France i otrzymał nazwę Nicea / Zdjęcie: Air France

Powracając do dawnej tradycji nadawania imion samolotom, nowy samolot nazwano Nicea, na cześć wizytówki Francuskiej Riwiery. Air France użytkują także 3 inne Airbusy A350-900 o nazwach Tuluza, Lyon i St. Denis de la Réunion. Do końca 2025 francuski narodowy przewoźnik będzie posiadał 38 samolotów szerokokadłubowych tego modelu, przeznaczonych do lotów dalekiego zasięgu. W najbliższym letnim rozkładzie lotów, który obowiązywać ma od 29 marca do 25 października 2020 nowe Airbusy będą latały na sześciu trasach z Paryża (z lotniska im. Charlesa de Gaulle'a): do Abidżanu (Wybrzeże Kości Słoniowej), Bamako (Mali), Bangkoku (Tajlandia) oraz Atlanty, Bostonu i Waszyngtonu w Stanach Zjednoczonych.

Airbusy A350 należące do Air France wyposażono w 324 fotele w trzech klasach: 34 w klasie biznes, 24 w Premium Economy i 266 foteli w klasie ekonomicznej (Nowe sezonowe trasy Air France, 2020-01-24).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.