W zakładach Bella trwa produkcja nowego śmigłowca uderzeniowego, oznaczonego jako model 360 Invictus. Wiropłat został wybrany przez US Army jako jeden z dwóch finalistów konkursu na przyszłe śmigłowce rozpoznawczo-uderzeniowe (Future Attack Reconnaissance Aircraft, FARA).
Jak poinformował amerykański koncern, od końca 2020 dokonano znaczącego postępu w produkcji łopat wirnika nośnego, przekładni głównej i innych krytycznych zespołów. Jednocześnie w laboratoriach testowane są krytyczne zespoły układy napędowego: przekładnie, wały napędowe i sprzęgła.
Oprócz tego Bell stworzył nowe laboratorium integracji systemów, w którym realizowane są próby, weryfikacja i walidacja działania elementów konstrukcji, oprogramowania i wyposażenia przed oblotem prototypowego śmigłowca. Podejście takie zmniejsza ryzyko techniczne i ma umożliwić bezpieczne, szybkie i skuteczne przeprowadzenie programu prób w locie.
Testy prototypów FARA mają rozpocząć się do końca 2022. Ostateczny zwycięzca rywalizacji ma zostać wybrany nie później niż jesienią 2023 (Sikorsky i Bell w finale FARA, 2020-03-26).