Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zgoda dla IAI i Elbitu

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 24 stycznia 2011

IAI i Elbit uzyskały zgodę na współpracę z izraelskim ministrem obrony w wyborze i eksploatacji nowych samolotów szkolno-treningowych dla wojsk lotniczych.

Izraelskie media poinformowały, że Elbit Systems i IAI (Israel Aerospace Industries) 21 grudnia uzyskały zgodę na współpracę z ministerstwem obrony w wyborze i eksploatacji samolotów szkolno-treningowych dla wojsk lotniczych. Zgodę wydał gen. Ronit Kan, szef Yuval Azulai Antitrust Authority. Oba przedsiębiorstwa wystąpiły oddzielnie o zgodę na uczestnictwo w przetargu w charakterze partnera ministerstwa. Zgoda gen. Kana jest dalej idąca, bo eliminuje konkurencję między nimi.

Elbit i IAI powołały spółkę Tor, która ma kupić i eksploatować samoloty od jednego z dwóch dostawców - zespołu amerykańskiego Lockheed Marina i koreańskiego KAI lub włoskiej Alenia Aermacchi. Ten pierwszy oferuje samolot T-50 (Amerykanie blokują rozwój T-50, 2009-01-16), a drugi M-346 (Singapur wybiera M-346, 2010-07-06). Wybór ma zostać dokonany w ciągu kilku miesięcy. Wcześniej dostarczone przez konkurentów samoloty będą testowane przez pilotów izraelskich wojsk lotniczych.

W grę wchodzi zakup 60 samolotów szkolno-treningowych. Mają one zastąpić przestarzałe samoloty A-4 Skyhawk (Ayit). Kilka dni temu przedstawiciele spółki Tor zwrócili się do potencjalnych dostawców o możliwe terminy dostaw i wsparcia montażu, a końcu produkcji w Izraelu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.